آخرین خبرها, اخبار, اعلانات مهم, مقالات, مقالات نشریه

دعوت دکتر جف پتیس Jeff Pettis از زنبورداران و دانشمندان به حضور در کنگره زنبور عسل

دکتر جف پتیس رئیس اتحادیه بین المللی انجمن‌های زنبورداری جهان (اپی موندیا) ضمن دعوت از زنبورداران، کارشناسان و دانشمندان عرصه صنعت زنور عسل اظهار داشته:
این دو سال گذشته چالش برانگیز بوده است، ابتدا با کووید و اکنون با درگیری‌های بی دلیل در ا وکراین. کنگره 47 در اوفا، روسیه در سال 2021 برنامه‌ریزی شد و سپس به دلیل کووید به سال 2022 موکول شد. ما مکان را برای چهل و هفتمین کنگره آپی‌موندیا به استانبول ترکیه منتقل کردیم، جایی که می‌دانیم می‌توانیم در چنین مدت کوتاهی میزبان یک نشست عالی باشیم.
بنابراین اجازه دهید به شما خوشامد بگویم که در استانبول، 24 تا 28 اوت 2022 به ما بپیوندید. محل برگزاری همان مکانی است که در سال 2017 از آن استفاده کردیم و بنابراین برخی از شما می‌دانید که این مکان چه محیط فوق‌العاده‌ای را برای یک کنگره ApiExpo و Apimondia موفق فراهم می‌کند. برای کسانی از شما که نتوانستید در سال 2017 به ما بپیوندید، اکنون فرصتا دارید به شهری پرجنب و جوش بیایید که شرق در آن غرب را ملاقات می‌کند، با یک فرودگاه بین المللی عالی و موقعیت مرکزی مناسب. ما مشغول برنامه‌ریزی یک برنامه هیجان‌انگیز در مورد زنبورها، نگهداری و تمام جنبه‌های هنر خود هستیم.
لطفا به ما بپیوندید زیرا همه ما می‌خواهیم پس از مدت‌ها حبس COVID در مناطق مربوطه خود در جهان،‌شخصا ملاقات و صحبت کنیم. ما مشتاقانه منتظر شنیدن پیشنهادات اروپا در چهل و نهمین کنگره خود در سال 2025 و رأی دادن در آن مکان هستیم. برای اولین بار کنگره 47 یک جلسه ترکیبی با گزینه‌ای برای حضور در بخش‌هایی از جلسه به صورت مجازی خواهد بود،‌ اما امیدواریم که بتوانید شخصا در آن شرکت کنید.
من مشتاقانه منتظر دیدار شما در ماه اوت در استانبول هستم.

دیدگاهتان را بنویسید