آخرین خبرها, اخبار, اعلانات مهم

با امضای تفاهم‌نامه بین سازمان‌ دامپزشکی و وزارت جهادکشاورزی محقق شد: انتقال سازمان دامپزشکی کشور به ساختمان شهید آوینی وزارت جهاد کشاورزی

انتقال سازمان دامپزشکی کشور به ساختمان شهید آوینی وزارت جهاد کشاورزی

با امضای تفاهم‌نامه بین سازمان‌ دامپزشکی و وزارت جهادکشاورزی، سازمان دامپزشکی کشور به ساختمان شهید آوینی انتقال می‌یابد.

مجتبی نوروزی در آستانه عید غدیر خم امروز در نشست شورای مدیران با اعلام سختی بسیاری که همکاران طی سال‌‎های گذشته از پیامدهای منفی وضعیت ساختمان متحمل شدند؛ نوید خوشی داد و آن موافقت نهایی وزارت جهاد کشاورزی با پیشنهاد و پیگیری انتقال سازمان دامپزشکی کشور با مساعدت «محمدعلی نیکبخت» وزیر جهاد کشاورزی و «هوشنگ محمدی» معاون توسعه مدیریت و منابع این وزارتخانه به مکان جدید بود.

انتقال سازمان دامپزشکی کشور به ساختمان شهید آوینی وزارت جهاد کشاورزی

در این راستا، مجتبی نوروزی معاون وزیر جهاد کشاورزی و هوشنگ محمدی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی اقدام به امضای تفاهم‌نامه‌ای مبنی بر انتقال سازمان دامپزشکی کشور کردند. پیرو امضای این تفاهم‌نامه، سازمان دامپزشکی کشور از محل کنونی واقع در خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی، تقاطع فاطمی به ساختمان «شهید آوینی» واقع در تقاطع خیابان طالقانی با خیابان ولیعصر منتقل می‌شود.

مجتبی نوروزی پیش از امضای تفاهم‌نامه انتقال سازمان دامپزشکی کشور به ساختمان شهید آوینی اظهار کرد: با توجه به اهمیت ارتباطات همکاران با مهمانان داخلی و خارجی در ساختمان و. .. که از مدت‌ها پیش در دستور کار بود، در نهایت با مساعدت وزیر جهاد کشاورزی و معاون توسعه مدیریت و منابع وزارتخانه این مهم نهایی شد.

به گزارش  خبرنگار زنبورداران پیشرو به نقل از  روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، گفتنی است؛ از گذشته برای انتقال سازمان دامپزشکی کشور به ساختمانی جدید تلاش بسیاری شده بود، اما به دلایلی تا به امروز این امر محقق نشد…

دیدگاهتان را بنویسید