آخرین خبرها, اخبار, اعلانات مهم

بنیاد زنبور عسل استرالیا برنده جایزه زنبور طلایی شد

بنیاد زنبور عسل استرالیا برنده جایزه زنبور طلایی شد

جایزه معتبر زنبور طلایی امسال به بنیاد زنبور عسل استرالیا اعطا شد.
جایزه زنبور طلایی که توسط کشور اسلوونی به فعال‌ترین اشخاص و نهاده‌ها در زمینه حفاظت از گرده افشانها اهدا می‌شود، امسال به بنیاد زنبور عسل استرالیا رسید.
به گزارش خبرنگار مجله زنبورداران پیشرو، جایزه زنبور طلایی را کشور اسلوونی در روز جهانی زنبور عسل به منظور قدردانی از دستاوردهای تحقیقی، ترویجی و حفاظت از زنبورها و سایر گرده افشانها اعطا می‌شود. این جایزه از سال 2021 اهدا شد.بنیاد زنبور عسل استرالیا برنده جایزه زنبور طلایی شد
بنیاد wheen Bee یک سازمان غیر انتفاعی است که آگاهی در مورد اهمیت زنبورها و سایر گرده افشانها ارائه می‌دهد و در زمینه افزایش امنیت غذایی، تنوع زیستی و سلامت زیست بوم استرالیا تلاش می‌کند.
خانم فیونا چمبرز (chombers Fiona) مدیر اجرایی بنیاد زنبور عسل استرالیا جایزه را از ناتاشا پیرک موسار (Natash Pire Musar) رئیس جمهور کشور اسلوونی در 20 ماه می‌2024 دریافت کرد. این بنیاد از برنامه‌ها و رویدادهای مختلفی چون سلامت محیط زیست زنبور عسل و گرده افشانها کمک می‌کند.
این بنیاد بودجه‌ای برای تحقیقات در مورد تهدیدات زنبورها فراهم می‌کند. استفاده از روش‌های کشاورزی دوستدار زنبور را تشویق می‌کند و افرادی که برای رسیدن به این اهداف کار می‌کنند حمایت می‌کند.
این بنیاد را وین پرورش دهنده فقید ملکه در سال 2019 به دلیل نگرانی برای زنبورها و سایر گرده افشانها این بنیاد را تأسیس کرد. امروزه این بنیاد 14 برنامه مختلف برای حمایت از زنبورعسل، گرده افشانها و زنبورداران دارد.

دیدگاهتان را بنویسید