آخرین خبرها, اخبار, اعلانات مهم

نمایشگاه عسل و زنبورداری آذربایجان غربی بهترین فرصت برای ارتباط رو در رو با مشتریان

نمایشگاه عسل و زنبورداری آذربایجان غربی بهترین فرصت برای ارتباط رو در رو با مشتریان

نمایشگاه‌های تخصصی بهترین فرصت برای ارتباط رو در رو با مشتریان، مصرف کننده‌ها و تامین کننده‌هاست. درست است که در عصر ارتباطات و اینترنت به سر می‌بریم اما هنوز هم برخی اتفاقات هیجان انگیز، خبرهای دست اول و آشنایی با محصولات و کالاها از طریق نمایشگاه‌های تخصصی حاصل می‌شود. حضور افراد تخصصی در یک نمایشگاه از دیگر مزیت‌های حضور نمایشگا‌هی به ویژه برای صادرات است. امروزه بیشترین فضاهای نمایشگاهی به کشورهای آمریکا، آلمان و چین تعلق دارد که همگی در بحث توسعه، فن آوریها، نوآوری، صنعت و تکنولوژی سرآمد جهان و از قطب‌های تجاری دنیا به شمار می‌روند. گسترش روابط تجاری براساس رویدادهای نمایشگاهی یک اصل پذیرفته شده بین کارآفرینان، تجار و بازرگانان است. نمایشگاه زنبورداری و عسل در تاریخ 28 تا 31 شهریور ماه سال 1403 در محل دائمی نمایشگاه‌های استان آذربایجان غربی (ارومیه) توسط شرکت مدیریت نمایشگاه‌های جامع یاس با همکاری تعاونی زنبورداران ارومیه و اتحادیه زنبورداران استان آذربایجان غربی سازماندهی و برگزار خواهد شد. این نمایشگاه با در برگیری تولیدکنندگان ادوات و لوازم زنبورداری و عسل و محصولات زنبور عسل است که گامی در جهت گسترش رونق بازرگانی این محصولات و نمایش توانمندی‌های ساخت داخل است.

خوشبختانه استان آذربایجان غربی برخوردار از مزیت‌های فراوان در صنعت زنبورداری است که این نمایشگاه از چند بعد قابل اتکا و اولویت‌دار است.

نخست تعداد بهره‌برداران در صنعت زنبورداری که بیش از 6 هزار نفر زنبوردار استان آذربایجان غربی مشغول تولید هستند. این جامعه قطعا نیاز به بازآموزی، دانش فن‌آوری و تجهیزات نوین دارند، دوم تولید بیش از 30 هزار تن عسل که می‌بایست با حضور نمایشگاهی و ترویج و ترغیب شهروندان به استفاده از عسل و محصولات زنبور عسل سرانه مصرف را افزایش داد و تولیدکنندگان این خطه با حضور سبز خود این امکان را فراهم خواهند ساخت.

سوم اینکه آذربایجان غربی از نظر جغرافیایی با سه کشور جمهوری آذربایجان، عراق و ترکیه مرز مشترک دارد و جایگاه ممتاز و ویژه ای در بازرگانی و رونق مبادلات در لوازم و ادوات زنبورداری و عسل و محصولات زنبور عسل دارد که می‌بایست از این توان هم بهره گرفت.

نمایشگاه زنبورداری و عسل آذربایجان‌غربی با این توانمندیها قادر است علاوه بر امتیازی که اکنون واجد آن است در زمینه رونق بخشی صادرات و توسعه بازرگانی گام‌های خوبی بردارد. خوب است فعالان و صاحبان صنایع از این فرصت به وجود آمده حداکثر بهره برداری را انجام دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید