آخرین خبرها, اخبار, اعلانات مهم, مقالات, مقالات نشریه

کشور تانزانیا میزبان پنجاهمین کنگره آپی موندیا در سال 2027 خواهد بود

کشور تانزانیا میزبان پنجاهمین کنگره آپی موندیا در سال 2027 خواهد بود

تانزانیا و امارات متحده عربی دو کشور داوطلب برای میزبانی پنجاهمین کنگره بین المللی زنبورداری آپی موندیا در سال 2027 بودند که کشور تانزانیا با رأی بیشتر این میزبانی را از آن خود کرد.

به گزارش بخش بین الملل مجله زنبورداران پیشرو به نقل سایت https://tanzaniaapimondia2027.com کشور تانزانیا قرار است این کنگره را در شهر آروشا که یک مقصد گردشگری و با امکانات توریستی است از 20 تا 25 سپتامبر 2027 سازماندهی و برگزار کند.

تانزانیا در شرق قاره آفریقا از هم اکنون کانون توجه کارشناسان و متخصصان صنعت زنبورداری قرار گرفته است. تانزانیا دارای طیف گسترده‌ای از منابع طبیعی و همچنین تنوع زیست محیطی، ذخایر حیات وحش، کوه‌ها، جنگل‌ها، رودخانه‌ها و دریاچه‌ها از جاذبه‌های گردشگری این کشور است.

این کشور دارای 10 هزار گونه گیاهی است. جالب است بدانید این سایت از هم اکنون اطلاعاتی درخصوص وضعیت زنبورداری و امکانات این کشور بارگذاری کرده است. جمهوری متحد تانزانیا کشوری است در خاور آفریقا که با کنیا، اوگاندا، روندا و کنگو، زامبیا و مالاوی همسایه و به اقیانوس هند محدود می‌شود.

جمعیت این کشور 60 میلیون نفر است. رأی گیری برای میزبانی تانزانیا در چهل و هشتمین کنگره بین المللی آپی موندیا که از 4 تا 8 سپتامبر 2023 در کشور شیلی برگزار شد انجام پذیرفت. شایان ذکر است کنگره چهل و نهم در کشور دانمارک سپتامبر 2025 برگزار خواهد شد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید