آخرین خبرها, خانواده من

تجربیات شما با نشریه عسل درمانی

درمان با ژل رویال

مرتفع کردن خشکی پوست با ژل رویال

آقایی 43 ساله از شهرری که به دلیل شیمی درمانی احساس خشکی در پوست داشت که این خشکی پس از انجام شیمی درمانی شدت هم می‌یابد اظهار نارضایتی می‌کرد و از کارشناس عسل درمانی راهی برای کاهش این عارضه خواستار شد کارشناس عسل درمانی برای وی مصرف ژل‌رویال به مقدار یک گرم قبل و 2 گرم ژل‌رویال بعد از شیمی درمانی توصیه می‌کند.

ژل رویال
ژل رویال و خواص آن

ایشان پس از چند بار استفاده از ژل‌رویال در تماس با واحد عسل درمانی اظهار داشت: احساس می‌کنم خشکی پوست کمتر شده و اکنون احساس بهتری دارم و کمتر دچار بیماری می‌شوم. شایان ذکر است که ژل‌رویال قبل از تجمع سلول‌های سرطانی از فیبرن و کیستها جلوگیری می‌کند ولی درهنگام بیماری از گسترده شدن آن جلوگیری می‌کند و عوارض ناخواسته شیمی درمانی و پرتو درمانی را کاهش می‌دهد.

ژل‌رویال N کروموزمی

آقایی 32 ساله در تماس با واحد عسل درمانی در پی درمان ناباروری بود، مشکل اصلی، ضعیف بودن اسپرم آقایان عمده دلیل ناباروری است که با استفاده از ژل‌رویال N کروموزوم قابل رفع است. ژل N کروموزوم یکی از محصولات زنبور عسل است که نوع خاصی از ژل‌رویال است که میزان اسیدآمینه‌های آن بیش از پروتئین است. در حالی که ژل‌رویال میزان پروتئین بیشتری دارد. رفع مشکلات هورمونی بهبود و درمان کبد چرب، درمان زخم معده و تنظیم کلسترول خون و درمان بیمارانی که هموگلوبین، پلاکت و پلاسمای خون آنها پایین است از جمله خواص ژل N کروموزوم است. مصرف یک سوم گرم (یک نخود) به صورت زیر زبانی میل شود 4ماه به طور مداوم از ژل N کروموزوم به تقویت اسپرم آقایان منجر خواهد شد ایشان پس از 4 ماه در تماس با مشاور عسل درمانی گفت خوشبختانه مشکل حل شده است.

افزایش سیستم ایمنی بدن با ژل رویال
درمان با ژل رویال
درمان با ژل رویال برای بدن

آقایی 27 ساله از تهران در تماس واحد عسل درمانی گفت: در فصول سرد سال (پاییز و زمستان) احساس سرمای شدید می‌کنم به قدری که تمام وجودم احساس سرما می‌کند و دچار لرزش شدید می‌شوم واستخوان درد به ویژه در شب‌ها مرا دچار مشکل کرده است.
کارشناس عسل درمانی ضعف شدید و احساس سرما را به دلیل ضعف سیستم ایمنی بدن می‌داند وبه وی توصیه می‌کند برای تقویت سیستم ایمنی بدن به صورت مستمر در فصول سرد سال از ژل‌رویال به صورت زیرزبانی به مقدار یک عدس هر روز ناشتا میل کند.
خوشبختانه ایشان پس از یک ماه از مصرف ژل‌رویال اظهار رضایت کردو گفت: اکنون کمتر احساس لرزش ودرد استخوان دارم و پس از مصرف ژل‌رویال دچار سرماخوردگی نشده‌ام.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید