اخبار

تعاونی‌ها برای رشد و توسعه نیازمند تسهیلات کم بهره‌اند

منصور طباطبایی مدیرعامل تعاونی زنبورداران شهرستان مینودشت

سید منصور طباطبایی مدیرعامل تعاونی زنبورداران شهرستان مینودشت

سید منصور طباطبایی مدیرعامل تعاونی زنبورداران شهرستان مینودشت با اظهار اینکه تعاونی زنبورداران شهرستان مینودشت یکی از فعال‌ترین تعاونی‌های استان گلستان است تصریح کرد: تعاونی‌ها برای رشد و توسعه نیازمند تسهیلات کم بهره‌اند تا بتوانند خدمات وسیع‌تری به بهره‌برداران ارائه کنند.
به گزارش خبرنگار مجله زنبورداران پیشرو طباطبایی مدیرعامل تعاونی زنبورداران شهرستان مینودشت ضمن بیان مطلب فوق اظهارداشت: این شرکت تعاونی 248 نفر عضو و 10 هزار و 500 کلنی تحت پوشش دارد. این مجموعه دارای فروشگاه عرضه لوازم و تجهیزات زنبورداری است که انواع ابزار و تجهیزات زنبورداری، خوراک و نهاده را در اختیار زنبورداران عضو قرار می‌دهد.

شهرستان مینودشت
زنبورستان شهرستان مینودشت


وی بیان داشت در سال جاری 120 تن شکر نیز در چند نوبت به زنبورداران به صورت نقد و نسیه عرضه شده است. این تعاونی حدود 10 سال است که تاسیس شده و یکی از مجموعه‌های فعال و سوده است. طباطبایی از مهمترین الزامات ارتقاء فعالیت‌ تشکل‌های صنفی را در اختیار قرار دادن تسهیلات کم بهره توسط سیستم بانکی خواند و گفت: تعاونی‌های زنبورداری برای نیل به اهداف توسعه باید ارتباط تنگاتنگی با زنبورداران داشته باشند. شهرستان مینودشت با مساحتی حدود 700 کیلومتر مربع در ناحیه شرقی استان گلستان و با مرکز استان (گرگان) 116 کیلومتر فاصله دارد.

دیدگاهتان را بنویسید