آخرین خبرها, اخبار

نمایشگاه دام و طیور و فرآورده‌های لبنی صادراتی در اصفهان آغاز به کار کرد

نمایشگاه دام و طیور و فرآورده‌های لبنی صادراتی در اصفهان آغاز به کار کرد

نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور، آبزیان، دامپزشکی و فرآورده‌های لبنی صادراتی اصفهان با حضور ۷ شرکت خارجی و تعداد زیادی از فعالان داخلی صنعت دام و طیور کشور در اصفهان آغاز به کار کرد.

احمدرضا طحانیان مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در آیین آغاز برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور، آبزیان، دامپزشکی و فرآورده‌های لبنی صادراتی اصفهان گفت: امروز بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی دام‌ و طیور استان اصفهان با حضور بیش از ۲۲۰ مشارکت کننده در ۱۹۰ غرفه برگزار می‌شود.

وی با بیان این که به مدت چهار روز میزبان فعالان صنعت دام و طیور کشور هستیم، افزود: در این نمایشگاه ۷ نماینده از کشورهای مختلف و همچنین تعداد زیادی از فعالان داخلی این صنعت حضور دارند که باعث رشد ۳۰ درصدی نمایشگاه نسبت به سال گذشته شده است.

طحانیان ادامه داد: همچنین با هماهنگی‌های انجام شده بازدید کنندگان از کشورهای مختلف از جمله عراق، اردن و مالی از این‌ نمایشگاه دیدن خواهند کرد.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان خاطرنشان کرد: در این مدت بیش از ۱۰ نشست تخصصی برگزار خواهد شد که با هم‌اندیشی و تبادل نظر بین فعالان بخش دام و طیور می‌توان بیش از پیش به این صنعت کمک کرد.

به گزارش کاج پرس به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی‌، وی افزود: استان اصفهان با تولید بیش از ۱۵ درصد فرآورده‌های لبنیاتی و دامی، نقش مهمی در صنعت دام و طیور کشور دارد که برگزاری این نمایشگاه می‌تواند نقطه عطفی در رشد و تعالی این صنعت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید