آخرین خبرها, اخبار, اعلانات مهم

وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد: در این مقطع زمانی بزرگترین پشتوانه بخش کشاورزی رسانه است

وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد: در این مقطع زمانی بزرگترین پشتوانه بخش کشاورزی رسانه است

به گزارش خبرنگار مجله زنبورداران پیشرو دکتر ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی در نشست تخصصی با مدیران مسئول نشریات تخصصی بخش کشاورزی گفت: در این مقطع زمانی مهمترین و بزرگترین پشتوانه بخش کشاورزی رسانه‌ها هستند.

رسانه‌ها می‌توانند حمایت جدی از بخش تولید را در شرایطی که هزینه‌ها به شدت افزایش یافته داشته باشند و از حقوق تولیدکننده دفاع کنند.

دکتر ساداتی نژاد تصریح کرد: رسانه‌های تخصصی بخش کشاورزی با نظارت بر عملکرد مدیران بخش‌های مختلف وزارت جهاد کشاورزی می‌توانند موتور محرک تولید کشاورزی را تقویت کنند.

وی افزود: بخش کشاورزی و تولید غذا عین اقتدار و قدرت‌مندی برای کشور است که می‌بایست رسانه‌ها شیوه‌های جدید افزایش توان بخش تولید، تبلیغ و حمایت از تولیدکنندگان را با نوآوری و خلاقیت بازتاب دهند.

حوزه کشاورزی و غذا به دلیل ارتباط مستمر با سفره شهروندان که روزانه حداقل در سه وعده از تولیدات آن بهره می‌گیرند بسیار حساس و نیازمند یادآوری تلاش کشاورزان در زیر بخش‌های مختلف به شهروندان است. شناخت این بخش حساس برای جامعه بسیار مهم و حیاتی برای رویکرد به توسعه است.

وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد: در این مقطع زمانی بزرگترین پشتوانه بخش کشاورزی رسانه است

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: امسال سازمان تعاون روستایی اصلی‌ترین نقش را در مهار تورم خواهد شد و باید به صورت جدی در بازار حضور داشته باشد همچنین از تولیدکنندگان حمایت کند.

وی به آمار ناصحیح در بخش‌های مختلف کشاورزی اشاره کرد و گفت: یکی از معضلات بخش آمار نادر است مانع پیش‌بینی و برنامه‌ریزی به هنگام و صحیح می‌شود. برای رفع این چالش رصدخانه بخش کشاورزی راه‌اندازی شد که بر این معضل غلبه کنیم.

باید به کمک رسانه‌ها جایگاه بخش کشاورزی، تولیدکنندگان و بهره‌برداران زیربخش‌های مختلف را به شهروندان معرفی و تلاش آنان را در برابر دیدگان مردم جلوه دهیم. برای اعتلای بخش کشاورزی باید به کمک رسانه‌ها به طور مرتب و همواره تلاش کشاورزان را یادآوری کنیم.

شایان ذکر است  انجمن مدیران نشریات تخصصی با اهدای لوح سپاس از دکتر ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی و دکتر رضا زاده مدیرکل روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی تقدیر و تشکر کردند.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید