آخرین خبرها, اخبار, اعلانات مهم, مقالات

پاکسازی محیط زیست روستای زمان آباد شاهرود همزمان با روز طبیعت

به بهانه روز طبیعت 13 فروردین به همت دهیار، شورای ده و اهالی دلسوز روستای زمان آباد شهرستان شاهرود محیط روستا از زباله‌های خدشه ساز طبیعت پاکسازی شد. به گزارش خبرنگار مجله زنبورداران پیشرو، سیدمحسن حسینی دهیار روستای زمان آباد شاهرود به خبرنگار ما گفت: به مناسبت روز طبیعت مراتع اطراف روستای زمان آباد شاهرود به کمک اهالی روستا محیط با نان، نیروهایی از دامپزشکی، کمیته امداد و بهداشت پاکسازی شد.

سیدمحسن حسینی گفت: این اقدام تجلی مشارکت خوب و فعالانه تمامی نیروهای دولتی و اهالی روستا در پاکسازی محیط زیست بود که علاوه بر ایجاد روحیه نشاط و شادابی و زدودن چهره نازیبا در طبیعت موجب افزایش شادی و دوستی بین اهالی و پرسنل بخش دولتی شد.

روستای زمان آباد منطقه خارتوران بخش بیارجمند شهرستان شاهرود در استان سمنان است که در فاصله 242 کیلومتری از شاهرود و 127 کیلومتری از سبزوار قرار داد.

سیدمحسن حسینی زنبوردار، مدیرعامل تعاونی زنبورداران مهدیشهر و دهیار روستای زمان‌آباد همکاری خوب جمعی موجب شد مراتع و محیط اطراف روستا از زباله‌های رها شده پاکسازی شود و در زمینه سالم سازی محیط زیست گام مهمی برداشته شود.

 

پاکیزگی محیط زیست ارتباط ناگسستنی با سلامت موجودات به ویژه زنبورداران عسل دارد چه خوب است که سایر زنبورداران نیز به این مسئله توجه ویژه داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید