اخبار, اعلانات مهم

کلاس آموزش پرورش ملکه نهم آبان ماه برگزار می‌شود

پیوند زدن ملکه
کلاس آموزشی پرورش ملکه با استفاده از فیلم آموزشی «مرکز آموزش پرورش زنبور عسل و تولید و تکثیر ملکه کشور اتریش» (Zwinz) با ترجمه و توضیحات مهدی نبی زنبوردار خوش نام و پیشکسوت صنعت زنبورداری ارائه می‌شود.
این کلاس آموزشی یکشنبه نهم آذرماه سال جاری از ساعت 16 تا 19 به مدت سه ساعت همراه جلسه پرسش و پاسخ به صورت بر خط برگزار خواهد شد.
مدرک پرورش ملکه از اتریش استاد نبی بیدهندی
مدرک پرورش ملکه از در کشور اتریش استاد نبی

این کلاس آموزشی به همت مجله زنبورداران پیشرو و سایت آی تی پی نیوز برنامه‌ریزی و از طریق وبیناری (آنلاین) برگزار می‌شود. مهدی نبی زنبوردار پیشکسوت کشورمان در سال 2017 دوره آموزشی پرورش ملکه را در این مرکز زیر نظر استاد یاسمین زوینز گذرانده است.
مزرعه Zwinz در اتریش یک تجارت خانوادگی است که توسط کارل زوینز بنیان نهاده شد و اکنون توسط نوه او استاد یاسمین زوینز (Yasmin Zwinz ) اداره می‌شود. همسرش انتون پستل نیز در این فعالیت به او کمک می‌کند. وی از سال 2011 به این سو مدیریت این مزرعه زنبورداری را به صورت حرفه‌ای در کشور اتریش اداره و آن رابه یک مرکز آموزشی مطرح در جهان بدل ساخته است. این مرکز تاکنون بیش از 30 دوره آموزشی برای علاقمندان به زنبورداری و پرورش ملکه برگزار کرده است. مخاطبان این دوره آموزشی پرورش‌دهندگان ملکه، علاقمندان به تولید و تکثیر ملکه و زنبورداران حرفه‌ای می‌باشند که مباحثی چون پرورش ملکه، چگونگی پیوند زدن، نحوه پر کردن کندوچه‌ها، معرفی ملکه و نحوه، پلاک‌گذاری ملکه و… را آشنا می‌شوند. شایان ذکر است مزرعه Zwinz یک زنجیره کامل تولید و فرآوری محصولات متنوع زنبور عسل نیز هست که شعار آن «ما روی زنبور عسل تمرکز می‌کنیم نه عسل» می‌باشد. زیرا وقتی زنبورهای عسل خوب کار می‌کنند عسل به خودی خود در سبد ماست. در این دوره شرکت‌کنندگان با پیشرفته‌ترین روش تولید و تکثیر ملکه در اتحادیه اروپا آشنا می‌شوند.

کلاس آموزش پرورش ملکه نهم آبان ماه برگزار می‌شود
کلاس آموزش پرورش ملکه نهم آبان ماه توسط زنبورداران پیشرو برگزار می‌شود

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید