آخرین خبرها

ماسک های عسل

ماسک عسل

ماسک عسل و کدو حلوایی

پالپ کدو حلوائی علاوه بر ویتامین‌های A و Cکه برای سلول‌های پوست و طروات و شادابی آن لازم است. حاوی آنتی اکسیدان است. همچنین حاوی آلفا هیروکسی اسید است که محرک بازسازی سلول‌های پوست است و در جوانسازی سلول‌های پوست موثر است.
مواد لازم:2 قاشق چایخوری کدو حلوایی پخته
1 قاشق غذا خوری عسل، 1 قاشق چایخوری شیر و اگر پوست خیلی خشکی دارید خامه اضافه کنید. تمام مواد را با هم خوب مخلوط کنید.سپس این ماسک را روی پوست قرار داده و کمی بمالید.اجازه دهید 10 تا 15 دقیقه روی پوست بماند. کدو حاوی آنزیم‌های طبیعی لایه برداری است که پوست شما را از شر سلول‌های خشک خلاص کرده و در نتیجه پوستتان روشن‌تر به نظر می‌رسد و خوش‌رنگ‌تر می‌شود.

ماساژ عسل

یک قاشق چای خوری عسل به همراه کمی پودر بادام را در کف دستان مخلوط روی صورت‌تان بمالید.
سپس این معجون عسل و بادام را با آب گرم بشویید.

پاک کننده

مخلوطی از یک قاشق چای خوری عسل با پودر شیر تهیه کنید، از این محلول به عنوان تمیزکننده مواد آرایش و زدودن کثیفی پوست صورت می‌توانید استفاده کنید و بعد با آب گرم صورت‌تان را بشویید.

ماسک عسل و سیب برای شادابی

سیب به دلیل دارا بودن گلیکولیک اسید باعث تمیزی و شادابی پوست شده و عسل نیز با خاصیت ضد باکتریایی خود میکروب‌ها و رادیکال‌های آزاد را از بین می‌برد و اجازه تنفس راحتر را به پوست می‌دهد.
یک عدد سیب را پوست کنده و هسته‌های آن را خارج کنید در مخلوط کن با یک قاشق غذا خوری عسل به خوبی مخلوط کنید تا یک مخلوط همگن به دست آید. سپس یک لایه نازک از ماسک را روی صورت خود قرار دهید و اجازه دهید 15 دقیقه ماسک بر روی پوست صورت باقی بماند. سپس با اب ولرم شست و شو دهید. این ماسک شادابی و جوان‌سازی پوست شما را تضمین می‌کند.

ماسک عسل

عسل خالص را روی صورت‌تان بمالید و اجازه دهید که مدتی روی پوست‌تان باشد تا زمانیکه خشک شود. تقریبا پانزده دقیقه برای خشک شدن عسل برروی پوستتان کافی است. وقتی که خشک شد صورتتان را با آب گرم بشویید.

موهای درخشان

برای براق کردن موهایتان می‌توانید مخلوطی از یک قاشق چای خوری عسل به همراه آبلیموی تازه و یک لیتر آب گرم تهیه کنید. طبق معمول با شامپوی همیشگی موهایتان را بشوید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید