آخرین خبرها, اخبار, اعلانات مهم

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خرما و صنایع وابسته و نخستین نمایشگاه کشاورزی، دام و طیور در بوشهر گشایش یافت

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خرما و صنایع وابسته و نخستین نمایشگاه کشاورزی، دام و طیور در بوشهر گشایش یافت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهر در آیین افتتاح چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خرما و صنایع وابسته و نخستین نمایشگاه کشاورزی، دام و طیور اظهار کرد: چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خرما و صنایع وابسته در ۵۵ غرفه به مساحت یکهزار و ۹۰۰ مترمربع و با شرکت ۱۰ استان کشور برپا شده است.

حسین نامور افزود: این نمایشگاه به مدت چهار روز از ساعت ۱۷ تا ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان است.

وی ادامه داد: نمایشگاه بین‌المللی خرما و صنایع وابسته سالانه میزبان بازدید کنندگان زیادی از اقصی نقاط ایران وکشورهای خارجی است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهر اضافه کرد: همزمان با نمایشگاه بین المللی خرما، نخستین نمایشگاه کشاورزی، دام و طیور شامل ۴۰ غرفه و به مساحت یکهزار و ۳۰۰ مترمربع برپا شده است.

وی اظهار کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی فرصت مناسبی برای تبادل اطلاعات، دستیابی به پدیده‌های نوین علمی، تسهیل در ارتباط بین شرکت‌ها و دستگاه‌ها و میعادگاهی برای فعالان اقتصاد کشور است.

نامور ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه‌ها تاثیر بسزایی نیز در بهبود اقتصاد محلی استان بوشهر دارد از این رو همواره نسبت به برگزاری این نمایشگاه اهتمام ویژه‌ای می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهریادآور شد: استان بوشهر ۲۵ عنوان نمایشگاهی دارد که از این شمار عنوان ۱۱ مورد آن در سال جاری برگزار شده است.

وی اضافه کرد: از ۱۱ نمایشگاه برگزار شده هشت نمایشگاه تخصصی است و در مجموع نیز منجر به برپایی یکهزار و ۴۰۰ غرفه و حضور یکهزار و ۵۰۰ نفر غرفه دار از سایر استان‌ها در استان بوشهر شده است.

به گزارش  خبرنگار مجله زنبورداران پیشرو به نقل از ایرنا، نامور ادامه داد: برپایی ۱۱ نمایشگاه در بوشهر منجر به انعقاد قراردادهایی با اعتبار بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال شده و ۱۰۰ میلیارد ریال نیز به حوزه حمل و نقل این استان کمک کرده است

دیدگاهتان را بنویسید