آخرین خبرها, اخبار, اعلانات مهم

آغاز جشنواره فیلم و عکس بهاره شرکت پروبی

جشنواره فیلم و عکس بهاره شرکت پروبی به مناسبت روز جهانی زنبوران گرده افشان 31 اردیبهشت 1403 آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مجله زنبورداران پیشرو ، شرکت پروبی پیشگام تولید خوراک تخصصی زنبور عسل با ابتکاری همزمان با شروع بهار و فعالیت زنبوران عسل اقدام به برگزاری جشنواره فیلم و عکس با موضوع بهره‌گیری از محصولات شرکت پروبی کرده است. جوایزی نیز برای فیلم‌ها و عکس‌های برتر مشخص و به قید قرعه اهدا خواهد شد.

مهندس ملک زاده مدیرعامل خلاق و خوش سلیقه شرکت پروبی به خبرنگار ما گفت: این جشنواره با هدف آشنایی بیشتر زنبورداران و ایجاد انگیزه در مصرف محصولات کیفی زنبور عسل برگزار می‌شود که مهلت ارسال آثار تا 10 اردیبهشت پیش بین شده و جوایزی نیز به عکس‌ها و فیلم‌های برتر اهدا خواهد شد.

شرکت پروبی تولیدکننده انواع خمیر شیرین، کیک گرده، جایگزین گرده، کنسانتره و مکمل است که هر ساله برای پاسخگویی به احتیاجات غذایی زنبوران عسل محصولات نوینی را تحقیق، تولید و روانه بازار می‌کند.

زنبورداران و علاقمندان کافی است هنگام استفاده از محصولات شرکت پروبی فیلم و عکس تهیه و از طریق راه‌های ارتباطی در شبکه‌های مجازی به شماره 09385168495 و 09128833010 ارسال کنند.

مهلت دریافت آثار 10 اردیبهشت ماه 1403 اعلام شده است.

شایان ذکر است 20 ماه می‌برابر با 31 اردیبهشت ماه 1403 همزمان با روز جهانی زنبور عسل مراسم قرعه کشی انجام و برندگان مشخص خواهند شد. جالب است بدانید به 15 نفر اول که از نحوه استفاده از محصولات شرکت پروبی فیلم ارسال کنند بدون قرعه کشی هدایایی تعلق می‌گیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید