کارگزاری بیمه

بیمه‌ها را بهتر بشناسید

شما هر ماه مبلغ نسبتا کمی را به شرکت‌های بیمه می‌پردازید و در عوض آن‌ها قول می‌دهند در روز‌های سخت آینده کنارتان باشند و دستتان را بگیرند.

بنابراین در کدام یکی از روزهای سخت کنارتان خواهند ماند و چطور دستتان را می‌گیرند، بستگی به انتخاب خودتان، انصاف شرکت بیمه و حساب بانکی شما دارد.

– بیمه مسافرتی

چند روز برای هواخوری از ایران خارج می شوید اما آنجا مریض یا یک دزد  کشف شما را زد  و دار و ندارتان را برد. ممکن است تصادف کنید و کارتان به دادگاه بیفتد و… اینها همه اتفاقاتی است که خیلی دور از ذهن نیست و می‌تواند سفری که با هزار خون دل پولش را جمع کرده اید زهرمارتان کند. به خاطر جلوگیری از تلخی شدن سفرتان، بیمه‌های مسافرتی به وجود آمدند. خوبی این بیمه‌ها این است که علاوه بر بقیه پوشش‌ها، در بخش درمان هم بسیار فعال هستند و حتی فکر انتقال به کشور یا فوت او در دیار غربت را هم کرده اند.

– بیمه تکمیلی

بیمه تکمیلی پوشش‌هایی برای بستری، جراحی، شیمی درمانی، زایمان، سونوگرافی و ماموگرافی، دندانپزشکی، عینک، سمعک و… را دارند.

– بیمه آتش سوزی

با داشتن این بیمه می‌توانید واحد مسکونی، صنعتی یا تجاری خودتان را در برابر حوادثی مثل حریق انفجار و صاعقه بیمه کنید. 

اگر شرایط ساختمانتان به گونه ای است که خطرات تبعی را احساس می‌کنید، مثال خانه تان نزدیک فرودگاه است، روی گسل بنا شده یا به خاطر ویلای بودن خوراک دزدهاست بهتر است پوشش مورد نظر را هم ضمیمه کنید.

– بیمه حوادث

اگر قصد تهیه بیمه حوادث را دارید، خانواده تان را از قلم نیندازید و به جای طرح انفرادی که هزینه بیشتری هم دارد، از بیمه حوادث خانواده استفاده کنید. با استفاده از این طرح می‌توانید خودتان، همسر و فرزندان، پدر و مادر خود و همسرتان را در تمام ساعات شبانه روز بیمه کنید.

– بیمه اتومبیل

بیمه بدنه اتومبیل است که به وسیله آن ماشینتان را در برابر حوادثی که اتفاق می‌فاتد بیمه می‌کنید. آتش سوزی، سرقت کلی اتومبیل و انواع تصادفات مثل برخورد با اجسام ثابت و متحرک و واژگونی و سقوط اتومبیل باشد. بیمه بدنه معمولا یک پوشش تکمیلی هم دارد که ماشین را در برابر بقیه اتفاقات بیمه می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید