آخرین خبرها, اخبار, اعلانات مهم, گالری زنبورداران پیشرو

دومین همایش ملی و اولین همایش بین المللی پرورش زنبور عسل مهرماه در دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی اهر برگزار می‌شود

دومین همایش ملی و اولین همایش بین المللی پرورش زنبور عسل مهرماه در دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی اهر برگزار می‌شود / عمار هاشمی

دومین همایش ملی و اولین همایش بین المللی پرورش زنبور عسل مهرماه در دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی اهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مجله زنبورداران پیشرو دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی اهر وابسته به دانشگاه تبریز روزهای 27 و 28 مهر 1401 میزبان دومین همایش ملی و اولین همایش بین المللی پرورش زنبور عسل خواهد بود.

دکتر ذبیح اله نعمتی مدیر دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی اهر و دبیر این همایش به خبرنگار ما گفت: در پی برگزاری موفق دوره اول همایش ملی پرورش زنبور عسل که  در تاریخ 8 و 9 آبان 1398  در دانشگاه تبریز مصمم شدیم که «دومین همایش ملی و اولین همایش بین المللی «پرورش زنبور عسل» را با حضور  زنبورداران، کارشناسان و محققان داخلی و خارجی در سطحی گسترده‌تر در روزهای 27 و 28 مهرماه سال جاری برگزار کنیم.

وی افزود: علاقمندان به حضور در این همایش علمی می‌توانند مقالات خود را تا تاریخ 31 مرداد ماه سال جاری به دبیرخانه ارسال کنند.

وی درخصوص محورهای این همایش گفت: بیولوژی زنبور عسل، اقتصاد و تجارت در صنعت زنبورداری، عسل و صنایع غذایی، زنبور عسل و محیط زیست، زنبور عسل و سلامت انسان، تجهیزات صنعت زنبورداری از مهمترین محورهایی هستند که این همایش به آن می‌پردازد و علاقمندان براساس این محورها مقالات علمی و پژوهشی خود را ارسال کنند.

دکتر ذبیح اله نعمتی خاطر نشان کرد: جایزه ملی کیفیت عسل تبریز نیز از بخش‌های پر رونق و جذاب این همایش است که با هدف شناسایی عسل‌های با کیفیت و ارج نهادن به تلاش تولیدکنندگان برنامه‌ریزی شده است.

شایان ذکر است دکتر جواد حصاری دبیر علمی و دکتر مقصود بشارتی دبیر اجرایی این همایش علمی هستند.

علاقمندان می‌توانند برای حضور و ثبت نام به پایگاه www.iranApiculture.ir مراجعه کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید