عسل درمانی, ویدئوها

عسل سسی با وزن 380 گرم.

عسل سسی

عسل سسی با وزن 380 گرم.

 

خواص عسل طبیعی برای سلامتی انسان و فواید آن از گذشته مورد توجه بوده اما در این مقاله سعی میکنیم فواید عسل طبیعی که بصورت علمی به اثبات رسیده است را مطرح کنیم و همچنین به معرفی انواع عسل، نحوه تولید و همچنین عوارض جانبی احتمالی آن بپردازیم. همانطور که میدانید نام دیگر عسل، انگبین است و  اولین محصول زنبور عسل می باشد که از زمان باستان مورد استفاده بشر قرار گرفته است.

تاریخ استفاده از عسل همگام با تاریخ خلقت بوده و تقریبا در هر فرهنگی می توان شواهد بهره گیری از آن را به عنوان یک منبع غذایی یافت. تا این اواخر به عنوان تنها شکل غليظ شده قند در بیشتر نقاط جهان در دسترس مردم قرار گرفته بود، لذا این موقعیت بی همتا از میان دیگر ویژگی های این محصول جایگاهی بس ارزشمند و در خور احترام برای آن فراهم کرده است.

عسل، اثرات مطلوبی بر بدن ما دارد و یک محصول بیولوژیکی فعال است که دارای ترکیبات غنی و پیچیده می باشد. ترکیب دقیق آن بستگی به گل هایی دارد که زنبورها از آن تغذیه می کنند. هر چیزی که در این محصول وجود دارد برای سلامت انسان ضروری و مفید است. بیش از ۳۰۰ ماده در انگبین وجود دارد که به طور مطلوب بر روند متابولیک بدن تاثیر می گذارد.

فروشگاه عسل هلسی با تنوع بالا عسل

برند عسل هلسی
*هلسی یعنی سلامتی*
عرضه مستقیم انواع عسل های طبیعی و خام
فرآورده های جانبی عسل
گرده گل با کیفت بالا
ژل رویال
بره موم
خرید حضوری و آنلاین
شماره تماس:66121172_021
پیج اینستاگرام:www.instagram.com/asal_healthy
سایت عسل هلسی:zanbordaranpishro.ir/asal_healthy
تهران – خیابان آزادی – خیابان اسکندری شمالی – بالاتر از فرصت – پلاک 60 و 62
66121163 (021) – 66121167 (021)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید