آخرین خبرها, اخبار, اعلانات مهم

مسعود رضایی: پیگیری مطالبات زنبورداران از طریق وزیر جهاد کشاورزی

در گفتگو با خبرنگار مجله زنبورداران پیشرو از پیگیری مطالبات زنبورداران از طریق نماینده شهرستان دماوند و وزیر جهاد کشاورزی خبرداد.
مسعود رضایی زنبوردار باتجربه شهرستان دماوند اظهارداشت: نظر به اینکه شهرستان دماوند یکی از خاستگاه‌های ارزشمند و دیرپا در صنعت زنبورداری کشورمان است و نام دماوند با زنبورداری گره تاریخی دارد سعی شده با استفاده از این ظرفیت و ارتباط با نماینده محترم مردم شهرستان دماوند ظرفیت‌ها و مشکلات بهره برداران و بخش تولید را با ایشان در میان گذاشته و تصمیم‌گیرندگان را به مطالبات جدی بخش آگاه کنیم.
نماینده محترم شهرستان دماوند نیز با حسن نیست و در جهت حمایت از صنعت زنبورداری موضوع را به جناب آقای دکتر محمدعلی نیکبخت وزیر محترم جهاد کشاورزی منعکس کردند.
رضایی افزود: وزیر جهاد کشاورزی نیز دستور پیگیری موارد مطرح شده را به آقای خانی نوذری سرپرست معاونت بازرگانی ارجاع دادند. امید است باپیگیری‌های که در حال انجام است واردات قانونی ملکه، تلاش برای حذف ارزش افزوده عسل، همچنین دریافت یارانه گرده افشانی که جزء مطالبات به حق زنبورداران است به سرانجام خوبی برسد.
دکتر مسعود رضایی فعال و پیشکسوت زنبورداری شهرستان دماوند در پایان تصریح کرد: رایزنی و پیگیری‌های آینده این موضوعات به ویژه با سخت‌تر شدن معیشت زنبورداران و تورمی که بر بخش تولید اثرگذار است نیازمند همکاری و همفکری تمامی فعالان است. امید است این گام بارقه امیدی برای زنبورداران باشد.
وی تاکید کرد: واردات قانونی ملکه با ژن برتر علاوه بر افزایش عملکرد قادر است از قاچاق ملکه که ممکن است آسیب‌های جبران ناپذیری به صنعت زنبورداری ایران وارد کند، مقابله کند.

مسعود رضایی

دیدگاهتان را بنویسید