آخرین خبرها, اخبار, اعلانات مهم

قدردانی از سالها خدمات نوآورانه حاج حیدری مالک برند ایران کندو

مهندس سلیمانی مدیرعامل شرکت هفت گوهر در اقدامی به یادماندنی با اهدا مدال نقره‌ای آپی‌موندیا به آقای حاج حیدری مدیر «برند ایران کندو» از وی تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار مجله زنبورداران پیشرو ، شرکت ایران کندو از برندهای خوش نام، معتبر و قابل اعتماد در تولید لوازم و تجهیزات زنبورداری به مدیریت حاج حیدری در سال‌های گذشته بود.

با بازنشستگی حاج حیدری این مدیر خلاق، نوآور و کاردان متاسفانه تولید در ایران کندو کم رنگ و رفته رفته تعطیل شد. مسئولان و متولیان صنعت و زنبورداری هیچ کدام سراغی از ایشان و واحد تولیدی نگرفتند تا در بی‌خبری یکی از با کیفیت‌ترین تولیدکنندگان تجهیزات زنبورداری ایران از گرونه خارج شود.

در حالی که می‌بایست پیشینه درخشان تولید در این واحد با مدیریت و آینده نگری حمایت و به روزرسانی می‌شد تا همچنان خدمات آن ادامه یابد.

مهندس سلیمانی مدیرعامل خوشفکر شرکت هفت گوهر با حضور در منزل حاج حیدری و اهدا مدال نقره‌ای که در چهل و هفتمین دوره آپی موندیا2022 ترکیه به این تولیدکننده پیشکسوت از سالها زحمات ارزشمند او تقدیر کرد.

 

سلیمانی با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی اظهار داشته:

«من پیش از ورود به عرصه تولید ابزار زنبورداری هیچ آشنایی با اهالی این صنف نداشتم، زمانی که کار خود را در این بخش شروع کردم، در تحقیقات میدانی و صحبت با زنبورداران همواره نام کارگاه ایران کندو، با بیانی آمیخته به احترام بین زنبورداران مطرح بود. در ملاقات با جناب حاج حیدری مدیر «شرکت ایران کندو» و بازدید از ساخته‌ها تنوع تولیدات و نوآوری‌های انجام شده با امکانات محدود برای من مایه شگفتی شد.
متاسفانه کارگاه ایران کندو با بازنشستگی مدیر توانمند آن در سکوتی تامل برانگیز به تعطیلی کشیده شد، چنانکه سرنوشت بسیاری از برندهای موجود کشور است.
در اپی‌موندیای چهل و هفتم هنگامی که مدال نقره نوآوری‌های کنگره را دریافت کردم با تمام وجود در فکر جناب حاج حیدری و تلاش‌های فراموش شده ایشان بودم و کمترین کار ممکن تقدیم این مدال به ایشان به پاس سالها تلاش در ساخت ابزار زنبورداری بود. برای ایشان آرزوی خوشی و خرسندی دارم.

 

حسن سلیمانی – مدیرعامل شرکت هفت گوهر

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید