آخرین خبرها, اعلانات مهم

محصولات زنبور عسل قدرتمند در آزمون کرونا

ارشاد مرشدی

مهندس ارشاد مرشدی / صاحب امتیاز و مدیرمسئول زنبورداران پیشرو

استفاده از محصولات زنبور عسل در این همه‌گیری حداقل و ساده‌ترین راه ممکن برای افزایش سطح ایمنی بدن است که بازهم بر آن تاکید می‌شود. خوردن یک لیوان شربت عسل با یک قاشق آبلیمو تازه را برای کسب خواص پرشمار عسل همواره به شما توصیه می‌کنیم

حدود 2 سال است که جهان با ویروس کرونا درگیر شده است و تاکنون متاسفانه بیش از 3 میلیون و چهارصد هزار نفر در سراسر جهان بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند. بی شک این همه‌گیری آزمونی برای تمامی کشورهاست. در آینده‌ای نزدیک قطب‌بندی وصف‌بندی جدیدی ناشی از این همه‌گیری شکل خواهد گرفت که وضعیت بهداشتی و سلامتی، سرمایه‌گذاری‌ها در صنعت دارو و درمان، کشورهای موفق در مهار کرونا و کشورهای ناتوان در مهار کرونا قطعا مشخص و این مرزبندی‌های جدید، نگاه جدیدی به برنامه‌ریزان و سیاستگذاران خواهد داد. این همه‌گیری صورت‌های متفاوتی از زیست بشر، معاشرت‌ها، مراودات و مناسبت‌ها را رقم زده و مدل‌های جدید‌تری را باید پی‌ریزی کرد که البته موضوع بحث ما نیست. آنچه که در اینجا قصد پرداختن به آن را داریم. موضوع محصولات زنبور عسل است که به صورت قدرتمند در آزمون کرونا به بشریت خدمت کرد. بدون مبالغه می‌توان گفت که محصولات زنبور عسل اعم از عسل، گرده گل، بره موم و ژل رویال با بالا بردن سیستم ایمنی بدن، مقابله با استرس‌ها و کاهش عوارض ناشی از بیماری کرونا را به وبی آشکار ساخت و در این همه‌گیری به یاری هموطنان آمد. آنهایی که از این محصولات بهره گرفتند و آن دسته از شهروندانی که به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند هرکدام که براساس پیشنهادات و اصول طب سنتی توصیه‌ها بهداشتی و خود مراقبتی و داروهای گیاهی و محصولات زنبور عسل استفاده کرده‌اند کمتر با چالش مواجه بودند.
اگرچه این گفته به صورت متقن و تحقیق شده دارای آمار و ارقام حسابی ریاضی نیست ولی می‌توان گفت: اغلب افرادی که از محصولات زنبور عسل برای پیشگیری و بهبود بیماری کرونا بهره گرفته‌اند نتایج مثبت و ارزنده آن را دریافت کردند. استفاده از محصولات زنبور عسل در این همه‌گیری حداقل و ساده‌ترین راه ممکن برای افزایش سطح ایمنی بدن است که بازهم بر آن تاکید می‌شود. خوردن یک لیوان شربت عسل با یک قاشق آبلیمو تازه را برای کسب خواص پرشمار عسل همواره به شما توصیه می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید