گالری زنبورداران پیشرو

سی‌امین شماره مجله زنبورداران پیشرو منتشر شد

خبری، آموزشی و تحلیلی ، سال ششم ، شماره 30 / فروردین، اردیبهشت 1400

سی‌امین شماره مجله زنبورداران پیشرو به صاحب امتیازی ومدیر مسئولی مهندس ارشاد مرشدی چاپ و منتشر شد.
در سرمقاله این شماره با عنوان «خشکسالی و تاب‌آوری صنعت زنبور عسل» به قلم مهندس ارشاد مرشدی اشاره شده باتوجه به کاهش بارندگی و خشکسالی‌های اخیر که دشواری‌های را برای صنعت زنبور عسل به همراه دارد، لازم است برای تاب‌آوری صنعت در برابر تغییرات آب و هوایی و ریزگردها محققان این عرصه دست به پژوهش‌های علمی و کاربردی بزنند تا در آینده با حداقل خسارت مواجه شویم.
به گزارش خبرنگار مجله زنبورداران پیشرو «دریافت وجه جهت کوچ و استقرار کندوها تحت هر عنوان ممنوع است» عنوان مطلبی است که ضمن تحلیل علل دریافت وجوه غیر قانونی برای آشنایی زنبورداران با حقوق خود به این معضل تولید پرداخته است.
گفتگو با دکتر شعیب ابراهیمی رئیس انجمن زنبورداران ولایت هرات، گفتگو با سعید درویشی رکورددار برداشت عسل از شهرستان نهاوند، طراحی جایزه نوبل زنبور عسل و سرگذشت لورنزو لانگستروت پدر زنبورداری آمریکایی از مطالب خواندنی این شماره از نشریه زنبورداران پیشرو است. راه اندازی آزمون پروتئین گرده گل و یادمانی برای زنده یاد حمدالله رضاپور نیز از دیگر مطالب این شماره است.
نشریه زنبورداران پیشرو به صاحب امتیازی ارشاد مرشدی در 56 صفحه با اخبار، تحلیل‌ها و گزارشات متنوع چاپ شده که برای اشتراک می‌توانید با دفتر زنبورداران پیشرو تماس 66121163 و 66121167 (021) بگیرید.

 

فروشگاه زنبورداری

 

وسایل زنبورداری

وسایل زنبورداری

 

 

لباس و کلاه زنبورداری

لباس و کلاه زنبورداری

 

 

تجهیزات زنبورداری

تجهیزات زنبورداری

 

 

بیمه زنبورداری

بیمه زنبورداری

 

 

 

مجله زنبورداران

مجله زنبورداران

 

مرجع کتاب های زنبورداری

مرجع کتاب های زنبورداری

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید