اخبار, اعلانات مهم, جلد نشریات, گالری زنبورداران پیشرو, مقالات نشریه

شماره جدید مجله زنبورداران پیشرو چاپ و در اختیار مخاطبان قرار گرفت

جلد شماره جدید زنبورداران پیشرو

جلد شماره جدید زنبورداران پیشرو
شماره جدید زنبورداران پیشرو 26 و 27

مجله زنبورداران پیشرو شماره (26 و 27) با در برگیری اخبار، گزارش‌ها و تحلیل منتشر شد.

طرح روی جلد این شماره با عکس یک نمونه از کندوی کابینی و تیتر «زنبورداری آسان و پایدار با متدهای کابینی» ضمن معرفی استانداردهای ماتریس به تشریح مزایای این شیوه زنبورداری صنعتی برای زنبورداران می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار مجله زنبورداران پیشرو در سرمقاله این شماره با عنوان «از بازار کشورهای شمالی غافل نشویم» به قلم مهندس ارشاد مرشدی صاحب امتیاز و مدیرمسئول نشریه زنبورداران پیشرو تاکید شده که باتوجه به تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان برای ایجاد درآمدهای ارزی می‌توان محصولات کشاورزی و عسل را به کشورهای شمالی صادر و همچنین تولید مشترک اقدام کرد.

خلاصه نتایج اولین پایش وضعیت تلفات کلنی‌های زنبور عسل که توسط کمیته اجرایی این طرح تدوین شده یکی از مطالب خواندنی در این شماره است.

ضرورت تامین ملکه خارج از فصل، تاثیر کنه‌کش‌های شیمیایی و ارگانیک بر سلامتی زنبور عسل، گزارشی از آئین روز جهانی غذا و فواید غذایی اسپورقارچ‌ها برای زنبوران کارگر از سایر مطالب خواندنی این شماره است. جابجایی مهندس فرهاد مشیر غفاری مجری طرح توسعه صنعت زنبورداری از بخش زنبور عسل از مهمترین اخبار این شماره است. این شماره در 56 صفحه منتشر و در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

لطفا برای اشتراک مجله زنبورداران پیشرو با شماره 66121163 تماس بگیرید.

صفحه اشتراک نشریات زنبورداران پیشرو

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید