آخرین خبرها, اخبار, اعلانات مهم, مقالات نشریه

صنعت زنبورداری چگونه باید توانمندی‌های خود را به جامعه معرفی کند

صنعت زنبورداری چگونه باید توانمندی‌های خود را به جامعه معرفی کند

تحلیل نقاط قوت‌، ضعف‌ها، فرصت‌ها و تهدیدات برای هر مجموعه و سازمان یک هدف راهبردی است.

تمام سازمان‌ها پیوسته در حال تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی هستند که در رقابت‌های ملی و بین المللی پیشتاز باشند و از این رو لازم است جهت هرگونه تصمیم‌گیری و برنامه‌های راهبردی در سازمان نسبت به شناخت وضع موجود از طریق بررسی عوامل محیط درونی و بیرونی مسایل را ارزیابی کرد.صنعت زنبورداری چگونه باید توانمندی‌های خود را به جامعه معرفی کند

نمایشگاه تخصصی به ویژه با حضور شرکت‌های ملی و بین المللی یکی از عرصه‌های عینا موجود برای تحلیل نقاط قوت، ضعف ها، فرصت‌ها و تهدیدها به ویژه با حضور رقبا و وضعیت بازار است. این امر به مدیران و صاحبان صنایع کمک می‌کند تا در ترسیم اهداف با هماهنگی و یکپارچگی بیشتری بتوانند تصمیمات مهم را بگیرند.

در نمایشگاه‌های تخصصی توانمندیها یک صنعت به نمایش گذاشته و به جامعه معرفی شود تا در مسیر رشد و تحول نقاط ضعف شناسایی و فرصت‌های جدید خلق شود.

دومین نمایشگاه تخصصی زنبورداری و عسل ارومیه که از 28 تا 31 شهریورماه در استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود فرصت مناسبی برای انجام بررسی و ارزیابی‌های دقیق برای مدیران و صاحبان صنایع لوازم و تجهیزات زنبورداری است.

گسترش روابط مثبت با تامین کنندگان، کاهش هزینه‌ها، شناخت بازار و افزایش مشتریها، حذف موانع تجاری و ظهور محصولات جدید، بررسی خواسته مشتریان و… از نکات مهم در بررسی و ارزیابی مسایل است که برای فعالان صنعت زنبورداری در یک حضور نمایشگاهی فراهم می‌آید.

صادق سهوانی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید